تحول نظام اداری با اجرای طرح «فواد» تسریع می شود

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سعید وزیری نژاد، شهردار آبیک در خصوص اهداف اصلی اجرای طرح فواد اظهارداشت: بهبود کیفیت خدمت رسانی، رسیدگی سریع و آنی به درخواستها و مطالبات شهروندان، ارتقاء فرهنگ پاسخگویی در دستگاههای اجرایی همچنین جلب اعتماد و رضایت مردم از نظام اداری از اهداف این طرح است که به تقویت فرآیندهای پاسخگویی، افزایش شفافیت و استفاده از فناوریهای نوین برای رسیدگی به فوریتها منجر می شود.
وی بیان کرد: اصلی ترین هدف اجرای این طرح ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به شهروندان و کاهش زمان پاسخگویی به درخواستها و شکایات ایشان از دستگاههای خدمت رسان است.
وزیری نژاد با تأکید بر ضرورت سرعت و دقت در پاسخگویی به شکایات اداری شهروندان از سوی مدیران شهرداری آبیک یادآورشد:طرح فوریتهای اداری (فواد) بهعنوان یک طرح نوین، با هدف استقرار نظام پاسخگویی فوری، دقیق، مسئولانه و مؤثر به درخواستها و شکایات شهروندان در مدتزمان حداکثر سه ساعت، اجرا می شود.
شهردار آبیک گفت: طرح فواد علاوه بر کاهش زمان پاسخگویی، بهدنبال ایجاد بستر ارتباطی مؤثر و مستمر میان سطوح مختلف مدیریتی است.
وی ارتباط موثر و هماهنگ میان مدیران ارشد و میانی، جهت ارائه گزارش به موقع را از جمله دیگر مزایای این طرح برشمرد.
انتهای پیام
| مطالب پیشنهادی از سراسر وب | 
 
 