
به گزارش صدای بورس، شرکت بهمن دیزل در گزارش عملکرد دوره مالی یک ماهه منتهی به پایان مهرماه ۱۴۰۴ عملکردی مثبت و قابلتوجه از خود بهجای گذاشت.
بر اساس این گزارش، شرکت خدیزل از ابتدای سال مالی تاپایان مهرماه موفق به فروش ۳۴۲۲ دستگاه انواع کامیونت و مینیبوس شده و درآمد حاصل از فروش محصولات خود را به بیش از ۹۹۲۴۵ میلیارد ریال رسانده است.
افزایش تولید کامیونتها و رشد درآمد عملیاتی؛
در بخش تولید، مجموع تولید انواع کامیونت و مینیبوس از ابتدای سال مالی تاپایان مهرماه به بیش از ۴۰۱۳ دستگاه رسیده است که نسبت به ماههای قبل روندی صعودی داشته است.
بخش عمده فروش شرکت مربوط به کامیونتهای ۳.۸ تن، ۵ تن و ۸ تن بوده که در بازار داخلی با استقبال قابلتوجهی روبهرو شدهاند.
مجموع فروش داخلی شرکت در مهر ماه به مبلغ ۸۱۴۵ میلیارد ریال رسیده است که از ابتدای سال مالی تاگایان مهر ماه به مبلغ ۹۹۲۴۵ میلیارد ریال رسده است.
درآمد فروش مهرماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد قابلتوجهی را نشان میدهد و شرکت با تثبیت موقعیت خود در بازار خودروهای تجاری، موفق به افزایش سهم بازار در محصولات کاربری سبک و نیمهسنگین شده است.
رشد پایدار از ابتدای سال مالی؛
از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه، مجموع فروش داخلی شرکت به بیش از ۴۱۶۵۳ میلیارد ریال رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد معناداری را نشان میدهد
افزایش تقاضا برای محصولات جدید، بهبود زنجیره تأمین قطعات و مدیریت کارآمد تولید از جمله عواملی بوده که زمینهساز این رشد پایدار شده است.
بهینهسازی هزینهها و افزایش بهرهوری تولید؛
خدیزل با اجرای برنامههای بهینهسازی در خطوط تولید و کنترل هزینههای مواد اولیه، توانسته هزینههای تولید را در سطح مطلوبی حفظ کند.
در بخش خرید مواد اولیه داخلی و وارداتی، شرکت طی این دوره بیش از ۹۹۷۷ میلیارد ریال مواد اولیه داخلی و ۸۰۸۸۱ میلیارد ریال مواد اولیه وارداتی تأمین کرده است که بیانگر مدیریت مناسب موجودیها و برنامهریزی دقیق برای تداوم تولید است.
مجموع مواد وارداتی شرکت در یک ماهه منتهی به پایان مهر ماه بیش از ۱۰۷۲۹ میلیارد ریال بوده است.
چشمانداز مثبت تا پایان سال مالی؛
با توجه به روند رو به رشد تولید، افزایش فروش و تثبیت جایگاه محصولات جدید در بازار خودروهای تجاری، انتظار میرود بهمن دیزل تا پایان سال مالی ۱۴۰۴ عملکردی فراتر از پیشبینیها داشته باشد.
این شرکت با اتکا به نوآوری در طراحی، کیفیت بالای محصولات و شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش، در مسیر توسعه پایدار و افزایش رضایت مشتریان حرکت میکند.
|
مطالب پیشنهادی از سراسر وب |

