آرسنال و آدیداس با همکاری هم، مجموعهای ویژه به نام Bring-Back را معرفی کردهاند که پیراهن خانگی نمادین باشگاه در دهه ۹۰ و دوران هایبری را دوباره احیا میکند. این مجموعه فرصتی است برای طرفداران تا فرهنگ و سبک منحصربهفرد شمال لندن را دوباره تجربه کنند.
مجموعه Bring-Back با هدف «گرامیداشت پیراهن خانگی فراموشنشدنی ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۴» طراحی شده است؛ پیراهنی که نماد ورود آرسنال به یک دوران جدید بود و ترکیبی از میراث فوتبال، طراحی جسورانه و ارزش فرهنگی را در خود دارد. در آن دوران، توپچیها موفق شدند دوگانه جام حذفی و جام لیگ فصل ۹۳-۱۹۹۲ را کسب کنند و افسانههایی همچون ایان رایت و دیگر ستارهها را در اختیار داشتند.


پیراهن دارای پایه قرمز یکدست با خطوط عمودی همرنگ و آستینهای سفید کلاسیک با سه خط آدیداس به رنگ قرمز و سرمهای است. یقه V شکل ضخیم با لبههای قرمز و سرمهای، وفاداری کامل به طراحی اوایل دهه ۹۰ را حفظ کرده است. لوگوی آدیداس و اسپانسر JVC با چاپ سهبعدی اصیل بازتولید شدهاند تا جزئیات منحصربهفرد پیراهن اصلی حفظ شود.
علاوه بر پیراهن، آرسنال و آدیداس مجموعهای شامل هودی، شلوار ورزشی، تیشرت گرافیکی و نسخه ویژه کفش آدیداس Gazelle را ارائه کردهاند. کفش Gazelle با رویه خاکستری، سه خط سرمهای و قرمز و نوشته طلایی «Arsenal»، ترکیبی بیزمان از سبک فوتبال کلاسیک و مد روز است.
برای معرفی این مجموعه، ایان رایت اسطوره باشگاه در کنار بازیکنان فعلی حضور داشت.
مجموعه Bring-Back از ۲۳ اکتبر ۲۰۲۵ بهصورت آنلاین در سایت آدیداس و فروشگاههای منتخب عرضه خواهد شد. همچنین، در ۲۶ نوامبر، سه رویداد ویژه در لندن برگزار میشود که طرفداران میتوانند با برخی ستارههای دهه ۹۰ دیدار کنند.
همچنین بخوانید: سوتی دلپیرو؛ طراحی کیتهای جامجهانی ۲۰۲۶ لو رفت! +عکس




|
مطالب پیشنهادی از سراسر وب |

