» اخبار ویژه » راه‌اندازی بانک اطلاعاتی برای مدیریت کیوسک‌ها و ون‌کافه‌ها در تهران
اخبار ویژه

راه‌اندازی بانک اطلاعاتی برای مدیریت کیوسک‌ها و ون‌کافه‌ها در تهران

1404-08-03 ۰14

به گزارش رونویس، مجتبی اقوامی‌پناه، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه کیوسک‌ها و غرف شهری گفت: در مزایده اخیر سازمان زیباسازی، برنده قرارداد تبلیغات بام کیوسک‌ها انتخاب شده طبق این قرارداد که از مهرماه آغاز شده است، طرف قرارداد موظف است تابلوهای تبلیغاتی را بازسازی کرده و نسبت به اکران تبلیغات فرهنگی و تجاری طبق ضوابط اقدام کند.

وی درباره فعال‌سازی دوباره کمیسیون جابه جایی کیوسک‌ها اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۴۰ پرونده درخواست جابجایی بررسی و تعیین‌تکلیف شده است. همچنین، لایحه اصلاح عوارض مشاغل سیار و طرح ساماندهی ون‌کافه‌ها تدوین شده است.

اقوامی‌پناه درباره تهیه بانک اطلاعات جامع غرف انتفاعی نیز گفت: این بانک شامل ۹۹۷۸ مکان فعال شهری است که بر پایه داده‌های GIS گردآوری شده و با همکاری اداره کل درآمد، برای همه این اماکن کد شناسایی غیرمسکونی تعریف شده تا زمینه افزایش درآمدهای پایدار شهرداری فراهم شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهربا تأکید بر اولویت شفاف‌سازی در مدیریت اماکن انتفاعی افزود: دستورالعمل جدید مدیریت غرف انتفاعی برای بررسی نهایی به اداره کل برنامه‌ریزی ارسال شده است. همزمان، طرح پلاک‌کوبی و نمایش شناسنامه اماکن در سامانه ۱۳۷ پلاس نیز در حال اجراست تا دسترسی شهروندان به اطلاعات این اماکن تسهیل شود.

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

×

راهنمای تنظیمات

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn